درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 13:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48171صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 23 آبان 1400 - 13:41
4 کتابی که هر متخصص روابط‌عمومی‌ باید بخواند
نوشته:‎ جسیکا لالور - دیوید میرمن اسکات در این کتاب خود نحوه‌ بهره‌گیری از پتانسیل ارتباطات آنلاین را نشان می‎ دهد، ازجمله اینکه چطور گفتگوی مستقیمی با مشتریان یا سرویس‌گیرندگان داشته باشید و روابط بلندمدتی با آن‎ها برقرار کنید تا کمپانی‌تان به موفقیت برسد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این 4 کتاب در حوزه‎ روابط‌عمومی‌ را در نظر بگیرید:

 

مسری: چرا برخی چیزها متداول می‎شوند
‎ جونا برگر


 

 


این کتاب پرفروش نیویورک ‎تایمز تلاش می ‎کند تا علت متداول شدن برخی محصولات و ایده ‎های خاص را توضیح دهد.


جونا برگر، مولف کتاب و استاد بازاریابی وارتون، با نظر عامه مخالف است و اعتقاد دارد که نه تبلیغات بازرگانی بلکه تبلیغات شفاهی و دهان‌به‌دهان موجب شهرت هر چیز می‎ شود. این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک ‎های عملیاتی برای رواج بیشتر اطلاعات مطرح می‎ کند که هر متخصص روابط‌عمومی می‌تواند با بهره ‎گیری از آن‎ها داستان خود را به گوش عده‎ بیشتری از افراد برساند.
 



همه می‌نویسند‎
آن هندلی


 


 

آن هندلی، نویسنده‌ کتاب، اعتقاد دارد که همه نویسنده هستند: چه یک پست در شبکه‎ های اجتماعی بگذارند، چه مطلبی برای بلاگ بنویسند و چه ارائه ‎ای برای رسانه ‎ها آماده کنند.


در این دفترچه راهنما که برای تدوین «محتوای خوب» نوشته شده، او از آموخته‎ های خود و قوانین کلی می‎ گوید که برای تمامی نوشته ‎ها از پست بلاگ تا ایمیل و ... صدق می‌کند.
 

 


شرح و تفصیل اشتباه است: مدیریت اعتبار و ارتباطات در عصر دیجیتال
‎ جینی دیتریک

 

 


 

جینی دیتریک که کل صنعت او را به عنوان صاحب یکی از محبوب‌ترین بلاگ‌های روابط‌عمومی دنیا می‌شناسند (یکی از بلاگ‌های محبوب ما هم است)، تمامی ابزارها و ترفندهای لازم برای ارتباطات کارآمد و اخلاق‌مدار را در قالب یک راهنمای عملیاتی ارائه داده که رهبران کسب‌وکار و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند از آن بهره بگیرند.


در این کتاب یاد می‌گیرید که چطور داستان خود را قدرتمندتر بیان کنید، به سازمانتان جلوه‎ انسانی ببخشید، محتوای جدید بسازید و ... .
 


قوانین جدید بازاریابی و روابط‌عمومی
دیوید میرمن اسکات

 

 


 

دنیای دیجیتال ما مجموعه‎ کاملاً جدیدی از قوانین را برای کارشناسان روابط‌عمومی ارائه می ‎دهد.


دیوید میرمن اسکات در این کتاب خود نحوه‌ بهره‌گیری از پتانسیل ارتباطات آنلاین را نشان می‎ دهد، ازجمله اینکه چطور گفتگوی مستقیمی با مشتریان یا سرویس‌گیرندگان داشته باشید و روابط بلندمدتی با آن‎ها برقرار کنید تا کمپانی‌تان به موفقیت برسد.

 


 

منبع: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد